رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در انتخابات مجامع هلال احمر

تهران (پانا) - دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد که در مرحله سوم انتخابات مجامع هلال احمر مصوبات ستاد ملی کرونا رعایت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در انتخابات مجامع هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمد حسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر در جلسه شورای معاونان هلال احمر تاکید کرد: در مرحله سوم انتخابات مجامع که در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد مصوبات ستاد ملی کرونا به دقت رعایت خواهد شد.

وی افزود: سالنی به گنجایش ۴۰۰ نفر درنظر گرفته شده تا فاصله مناسب فیزیکی رعایت شود. بحث اسکان به حداقل رسیده و انتخابات در ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود که کاندیداها فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: برای انتخاب معاونین مدیران عامل در استان‌ها با کمک کارشناسان، شاخص هایی تعریف شده تا اصل شایسته سالاری در هلال احمر نهادینه شود.

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه شرایط کنونی جمعیت بسیار خوب و آرامش مناسبی بر مجموعه حاکم است.

وی با تاکید بر استراتژی خود مبنی بر بازدید میدانی از همه استان‌ها و شهرستان‌ها افزود: از مدیران عامل انتظار دارم که با همگرایی بیشتر با ستاد، به ما در بهتر شدن شرایط و ارتقای کیفی خدمات و فعالیت های هلال احمر کمک کنند. در انتصابات معاونین مدیران عامل هم سفارش اکید بنده این است که ابتدا ارزیابی اولیه توسط مدیرعامل با هماهنگی حوزه‌های مرتبط انجام شود و در مرحله بعد حتما افرادی معرفی شوند که شاخص‌های لازم و تعیین شده را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار