کنکور سراسری 99 با 1079 داوطلب در جم برگزار می شود

جم(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم از افزایش 6 درصدی آمار داوطلبان کنکور 99 در جم خبر داد و گفت این آزمون از روز چهارشنبه 29 مرداد ماه به مدت 4 روز برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کنکور سراسری 99 با 1079 داوطلب در جم برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با اعلام این خبر افزود: در کنکور سراسری 98 در شهرستان جم تعداد 1018 داوطلب ثبت نام کردند که این آمار در سال 99 به 1079 نفر افزایش پیدا کرده و حدود 6 درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در گروه های آزمایشی مختلف اظهار کرد: از یک هزار و 79 داوطلب، تعداد 176 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 381 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و 296 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: 102 داوطلب نیز در گروه آزمایشی هنر و 124 نفر نیز در گروه آزمایشی زبان های خارجی متقاضی شده اند.

نیکخواه با اشاره به متفاوت بودن دفترچه آزمون سراسری 99 خاطرنشان کرد: کنکور سراسری 99 با توجه به نظام های آموزشی جدید و قدیم و دفترچه آزمون متفاوت برای هر گروه و نظام آموزشی برگزار می گردد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جم در خصوص زمان و مکان برگزاری کنکور سراسری سال 99 در جم گفت: کنکور سراسری 99 با آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 29 مرداد ماه در سالن ورزشی شهرک توحید آغاز می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی پنجشنبه 30 مرداد ماه در شهرک توحید و آزمون گروه علوم انسانی نیز در همین روز در سالن ورزشی شهید نیکخواه شهر جم برگزار می گردد.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه 31 مرداد ماه 99 در دو حوزه، سالن ورزشی شهرک توحید (داوطلبان مرد) و سالن ورزشی شهید نیکخواه(داوطلبان زن) برگزار می گردد.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: کنکور سراسری 99 با برگزاری آزمون زبان های خارجی در روز شنبه اول شهریور ماه در سالن ورزشی شهرک توحید خاتمه می یابد.

نیکخواه خاطرنشان: با توجه به شرایط خاص کرونایی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در حوزه های برگزاری آزمون الزامی می باشد.

وی همچنین بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع خانواده ها اطراف حوزه های برگزاری آزمون تاکید کرد.

گفتنی است از تعداد 1079داوطلب ثبت نام کننده، 680 نفر زن و 399 نفر مرد جهت شرکت در کنکور سراسری نام نویسی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار