تصویب مشروط گزارش تفریغ بودجه ۹۷

بهاره آروین: گزارش تفریغ بودجه ۱۳۹۷ شهرداری تهران نیازمند اصلاحات عملکردی است

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خواستار تصویب گزارش تفریغ بودجه ۱۳۹۷ شهرداری تهران از سوی اعضای شورای شهر شد و گفت با توجه به اینکه این گزارش بارها میان شهرداری، حسابرس و کمیسیون برنامه و بودجه رفت و برگشت داشته و بازگشت مجدد آن هیچ کمکی به افزایش جزئیات نمی‌کند، آنچه که برای بهبود اینگونه گزارش‌ها نیاز است اصلاحات عملکردی در سیستم حسابداری است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تصویب مشروط گزارش تفریغ بودجه ۹۷

بهاره آروین امروز جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران در موافقت با تصویب گزارش اظهار کرد: زمانی می توانیم گزارش تفریغ را به کمیسیون برنامه و بودجه برگردانیم که در آن ابهاماتی وجود داشته باشد اما این گزارش بارها بین شهرداری تهران، حسابرس و کمیسیون رفت و برگشت داشته است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: مساله اصلی بودجه ما این است که براساس عملکرد مقداری تعیین نشده و به همین دلیل حسابرسی را نمی توان متناسب با آن انجام داد. دوستان در شهرداری نوعی از حسابداری را استفاده می کنند که متناسب با یک سری از قوانین و ضوابط نیست و همین باعث اعتراض حسابرس می شود.

وی گفت: اگر گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ را بازگشت دهیم جزییات بیشتری به آن اضافه نمی‌شود و تنها زمان بیشتری از دست می‌دهیم. اینکه در جلسه حاضر از شهرداری توضیح می‌خواهیم برای این است که متوجه ضعف‌های موجود شویم و بتوانیم با مصوبات مناسب اصلاحات عملکردی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار