رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

انتشارآموزش خانواده با موضوع « تاب آوری » در شبکه شاد

تهران(پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : انجمن اولیا و مربیان شهرستانهای استان تهران ، اقدام به تهیه سلسله محتوای آموزش خانواده مختص فضای مجازی نموده است که بخش نخست آن درهفته ی جاری در کانال انجمن اولیا ومربیان شبکه شاد منتشر می شود .

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انتشارآموزش خانواده  با موضوع « تاب آوری » در شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، کوروش رومیانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان، اظهار کرد: تحقق تاب‌آوری افزایش دانش و آگاهی، اعتماد، عزت نفس صبر و شکیبایی، بهبود کیفیت زندگی، ظرفیت و توانمندی مدیریتی مورد نیاز، سرزندگی فردی خانوادگی و اجتماعی، توانمندسازی و افزایش مقاومت در برابر مسائل و مشکلات را در پی دارد.

رومیانی تصریح کرد: با توجه اهمیت مقوله تاب‌آوری در آموزش خانواده ، انجمن اولیا و مربیان شهرستانهای استان تهران با همکاری مدرسان آموزش خانواده ، مشاوران، مدیران مراکز مشاوره و راهنمایی خانواده پیوند و جمعی از متخصصین در حوزه ی تعلیم و تربیت در استان اقدام به تهیه سلسله محتوای آموزش خانواده مختص فضای مجازی با عنوان تاب‌آوری در خانواده نموده است که بخش نخست آن از تاریخ 25/ 5/ 99 به مدت یک هفته به نشانی شبکه شاد ، کانال انجمن اولیا و مربیان وزارت متبوع جهت بهره‌برداری عموم دانش آموزان و اولیا بارگذاری خواهد شد.

بنابراین گزارش رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت : هدف از این فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ، طی شدن طیف شهروند عضو، شهروند مخاطب، شهروند مشاور و شهروند تصمیم‌گیر توسط عموم اولیا است، بطوریکه خانواده بتواند آگاهانه کانون تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری باشد.

رومیانی از رویکرد آموزش خانواده در سامانه شاد به عنوان نوعی گفتگو و یادگیری اجتماعی یاد کرد که برپایه نظریه یادگیری اجتماعی است و تاکید نمود بایستی در فکر ارتقای کیفی محتواهای آموزشی از جمله ساخت اپلیکیشن‌ها‌ی مورد نیاز جامعه در قالب پروژه، بازی، آموزش، سرگرمی و ... بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار