کودکان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند

یزد (پانا) - ناظر پروژه های اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد به پتانسیل های جهانشهر یزد و اقدامات صورت گرفته در راستای پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کودکان یکی  از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند

احمدی ناظر پروژه های اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار پانا در ارتباط با فعالیت های خود در طی چندین سال اخیر گفت و افزود: به مدت 25 سال در آموزش و پرورش در حوزه های مختلف برای کودکان خدمت کردم و بعد از آن که تا کنون ادامه دارد در بحث حوزه گردشگری در بخش کودکان فعالیت دارم.

وی بابیان اینکه مهم ترین سرمایه هر جامعه منابع انسانی آن جامعه است اظهار کرد: خوشبختانه شهر یزد در طول تاریخ در این زمینه سرآمد بوده و مردم شهر یزد با پایه گذاری فرهنگ های غنی و معماری های اصیل، فرصت های خوبی را برای دیده شدند این شهر جهانی بوجود آوردند.

او با عنوان اینکه کودکان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند تصریح کرد: هدف شهر دوستدار کودک توجه به تمام نیازهای کودکان، بها دادن و اهمیت به حقوق کودکان در تمام موضوعات پیرامون شهر هست.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که با اقدامات و تدابیری که در جهت پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک صورت گرفته شاهد امکانات و رفاه بیشتر برای کودکان متناسب با نیاز ها و خواسته های آنها در سطح شهر باشیم.

احمدی با اشاره به اینکه ثبت میراث جهانی شدن یزد فرصت های خوبی برای دیده شدن شهر یزد ایجاد کرده ادامه داد: ما امیدواریم با حرکت و نزدیک کردن شهر یزد به استاندارد های جهانی یونیسف در بحث شهر دوستدار کودک، آرمان ها و چشم انداز هایی را که شهر یزد برای تحقق بخشیدن به اهداف شهر دوستدار کودک ترسیم کرده با عنوان "شهر یزد، ارزوی هر کودک" به جهانیان معرفی بکنیم.

ناظر پروژه های اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد همچنین از احداث پایگاه گردشگری کودک مبتنی بر موضوع هویت ملی کودکان در اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد خبر داد و تاکید کرد: این محور گردشگری کودک در شهر یزد برای اولین بار در کشور احداث خواهد شد که با همت نوجوان و متخصصان و فعالان حوزه گردشگری این طرح نهایی و اجرایی خواهد شد.

خبرنگار: بهار دهقان زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار