ثبت نام بیش از 344 هزار دانش آموز در مدارس گیلان

رشت (پانا) - دبیر ستاد اجرایی ثبت نام آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد از تعداد 344هزار دانش آموز ثبت نام کننده در مدارس گیلان، 76 هزار و 900 دانش آموز در پایه های ورودی اول، هفتم و دهم نام نویسی کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 344 هزار دانش آموز در مدارس گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان از اول خرداد، اظهار کرد: تاکنون 344 هزار و 294 نفر معادل 45 / 93 درصد دانش آموزان واجد شرایط (بدون لحاظ دوره پیش دبستانی) در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان ثبت نام 76 هزار و 900 دانش آموز در پایه های ورودی خاطرنشان کرد: از این تعداد 29 هزار و 971 دانش آموز در پایه اول ابتدایی، 27 هزار و 113 دانش آموز در پایه هفتم و 19 هزار و 816 هم در پایه دهم متوسطه نام نویسی کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان همچنین درباره نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیز اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و بدون حضور والدین توسط مدیران مدارس انجام می شود.

وی با اشاره به تحصیل حدود 190 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 32 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در 2 هزار و 127 مدرسه ثبت نام کنند.

دبیر ستاد اجرایی ثبت نام آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر ضرورت ثبت نام به موقع فرزندان به ویژه دوره پیش دبستانی توسط خانواده ها گفت: با وجود شرایط بیماری کووید 19 و دغدغه خانواده ها در مورد چگونگی حضور فرزندانشان در مدارس تأکید کرد: والدین عزیز، اطمینان داشته باشند که آموزش و پرورش استان نیز در این شرایط، مطابق با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، به وظیفه خود عمل خواهد کرد و در هر شرایط ، آمادگی لازم را جهت آغاز آموزش تمامی مقاطع تحصیلی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مطابق وضعیت های سفید، زرد و قرمز را خواهد داشت.

فاطمی در پایان تصریح کرد: خانواده ها می توانند برای بیان مشکلات و شکایات خود در زمان ثبت نام، با شماره تماس 33332507-013، دبیرخانه ستاد اجرایی ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار