نماینده مردم نیشابوردر مجلس شورای اسلامی:

همیشه حافظ منافع و پیگیری مطالبات مردم خواهم بود

نیشابور(پانا)- نشست خبری اصحاب رسانه با نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همیشه حافظ منافع و پیگیری  مطالبات مردم خواهم بود

احسان ارکانی، جامعه خبری نیشابور را جوان، پویا و فعال دانست و گفت: خبرنگاران چشم بیدار و گوش شنوای مردم به شمار می روند و امروز وظیفه حداقلی تمام مسئولین است که مطالبات سنگین و به حق مردم را گوش کرده و عملی سازند و در همین راستا مجلس شورای اسلامی با نگاه به اولیت های مردم و مشکلات موجود، کار خود را شروع کرده و تلاش می کند دغدغه های جامعه را برطرف کند.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات کنونی کشور سوء مدیریت هایی است که گاه از خود مشکلات، بیشتر مردم را آزار می دهد.

نماینده مردم نیشابور با اشاره به کمبودهای تجهیزات مربوط به بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: در بحث سی تی اسکن، ام آر آی، کیت تست کرونا، ماسک و ... در شش شاخص به وزارت بهداشت طرح سوال شده است و باید این وزارت در روزهای آتی پاسخگو باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اگر ملاک ما مردم باشد، نباید بین نمایندگان اختلافی وجود داشته باشد. من همیشه حافظ منافع مردم و پیگیر مطالبات مردم خواهم بود و اگر مسئولین در این مسیر همراهی کنند ما نیز از آنها دفاع خواهیم کرد.

ارکانی اظهار کرد: اولین مشخصه حق حضور هر مجموعه ای از جمله شرکت های فولاد، نخریسی و شرکت های دیگر از این دست، نام آن شهرستان است که باید روی آن مجموعه ماندگار باشد و پسوند خراسان باید به نیشابور تبدیل شود. فولاد نیشابور بابت آلودگی ها و تبعاتی که دارد باید عوارض لازم را پرداخت کند و اگر تاکنون این اتفاق مثبت می افتاد قطعا شهرستان فیروزه و نیشابور، دو برابر رشد کرده بود و برای رسیدن به این هدف در گام اول روسای این شرکت ها باید بومی بوده تا دلسوز شهر و مردم خود باشند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت های توسعه در نیشابور، گفت، مباحث کشاورزی و دامداری، مشاغل صنعتی و جاذبه های گردشگری اولویت های ما به شمار می رود.

ارکانی در پایان افزود: پروژه کانون باهنر پیگیری خواهد شد و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی درحال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار