آخرین اخبار از بارسلونا پس از تحقیر تاریخی در لیسبون؛ زلزله در راه است

تهران (پانا) - با شکستی تحقیرآمیزی که بارسلونا در دیدار با بایرن مونیخ پذیرفت، به زودی تحولی بزرگ در این باشگاه صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار از بارسلونا پس از تحقیر تاریخی در لیسبون؛ زلزله در راه است

پس از اینکه بارسلونا شبی تلخ و تحقیرآمیز را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ، سپری کرد؛ انتظار داشتن تغییر و تحول در جمع آبی اناری‌ها چندان دور از انتظار نیست.

براساس اخباری که طی ساعات گذشته رسانه‌های اسپانیایی منتشر کرده‌اند، پایان همکاری کیکه ستین سرمربی اسپانیایی بارسلونا قطعی است و این مربی که تا سال 2022 با آبی اناری‌ها قرارداد دارد، با ناکامی مطلق در کسب جام از بارسلونا اخراج خواهد شد و دیگر جایی روی نیمکت این تیم ندارد و طی ساعات آینده باشگاه بارسلونا به صورت رسمی بیانیه اخراج این سرمربی 61 ساله را روی سایت خود قرار خواهد داد.

هر چند طی روزهای گذشته نام آرسن ونگر به عنوان گزینه سرمربیگری بارسلونا مطرح شده اما رسانه‌های اسپانیایی درباره جانشین ستین یک گزینه اصلی را عنوان کرده‌اند که قابل قبول‌تر از ونگر پیرمرد است. بنابر ادعای رسانه‌های اسپانیا، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فصل گذشته تاتنهام که در فصل 2019-2018 این تیم را نایب قهرمان اروپا کرد گزینه اصلی برای هدایت بارسلونا است و احتمال دارد یکبار دیگر یک آرژانتینی هدایت آنها را بر عهده داشته باشد.

تاکنون در تاریخ بارسلونا 4 آرژانتینی سرمربی این تیم بوده‌اند که آخرین آنها در فصل 2014-2013 با نام جراردو مارتینو بوده است. نکته قابل توجه درباره سرمربی‌های آرژانتینی بارسلونا این است که از بین 4 آرژانتینی که سرمربی این تیم شده‌اند، هیچ کدام نتوانسته‌اند با آبی اناری‌ها به قهرمان در اروپا برسند.

خبر دیگری که درباره بارسلونا منتشر شده به سطح مدیران این تیم برمی‌گردد و به نظر می‌رسد به رغم مشکلی که لیونل مسی با جوزپ ماریا بارتومئو مدیر این باشگاه دارد، خبری از تغییر مدیر در این باشگاه نیست و بارمتئو به کار خود ادامه خواهد داد اما اریک آبیدال و اسکار گرائو دو مدیر ارشد بارسلونا از سمت خود برکنار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار