تحقق بخشیدن به اهداف شهر دوستدار کودک از ارزش زیادی برخوردار است

یزد (پانا) - جلسه اعضای اداره شهر دوستدار کودک و همچنین کمیته کودک و نوجوان شورای شهر یزد با حضور کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق بخشیدن به اهداف شهر دوستدار کودک از ارزش زیادی برخوردار است

دیدار اعضای اداره شهر دوستدار کودک و همچنین رئیس کمیته کودک و نوجوان با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر یزد به ریاست غلامعلی سفید صورت گرفت.

در این جلسه به در خواست این کمیسیون، اداره شهر دوستدار کودک اقدامات و برنامه های پیشرو را جهت پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک برای سال 99 عنوان کرد.

ابوطالبی مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک از احداث پایگاهی مبتنی بر موضوع هویت ملی کودکان در اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد خبر داد و تاکید کرد: این محور گردشگری کودک در شهر یزد برای اولین بار در کشور احداث خواهد شد و این گذر بیشتر در منطقه هایی چون بلوار امام جعفر صادق، باغ ملی و کاشانی برقرار می شود.

وی با بیان اینکه فضا و محیط شهر یزد قابلیت های زیادی در راستای برقراری امکانات جهت اهمیت و رسیدگی به نیاز ها و حقوق کودکان دارد افزود: با همکاری و بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای انجام شده در روز های آینده شاهد پارک ها و فضاهای مناسب بیشتری متناسب با علایق و خواسته کودکان در سطح شهر خواهیم بود.

ابوطالبی در ادامه از اجرایی شدن طرح پارک مهارت، پارک مهر و پارک نقاشی برای کودکان در سال99 خبر داد.

در ادامه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر یزد ضمن تاکید بر همراهی این کمیسیون در این اتفاق اضافه کرد: باتوجه به اینکه اهداف شهر دوستدار کودک از ارزش زیادی برای فرهنگ و آیندگان محسوب می شود برنامه ریزی و نهایی شدن این طرح ها برای شهر یزد از اهمیت زیادی برخوردار است و کمیسیون و بدنه شهرداری تمام سعی خود را جهت حمایت و همراهی با اداره شهر دوستدار کودک خواهد کرد.

خبرنگار: بهار دهقان زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار