داور رشته صوت قرائت و ترتیل متوسطه دوره دوم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور:

می توان گفت یکی از خصوصیات مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مفید و ارزشمند بودن آن می باشد

تهران(پانا)- یکی از داوران مسابقات قرآن گفت: یکی از مباحث حائز اهمیت که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داست حفظ دانش‌آموزان در مسابقات بین المللی است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
می توان گفت یکی از خصوصیات مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مفید و ارزشمند بودن آن می باشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حسن ربیعیان داور رشته صوت قرائت و ترتیل متوسطه دوره دوم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ سال در مسابقات قرآن آموزش و پرورش حضور داشته بیان کرد: می‌توان گفت این نوع مسابقات یکی از مهمترین مسابقات قرآنی کشور به شمار می رود، که شرکت‌کنندگان یعنی دانش‌آموزان مقطع متوسطه در این مسابقات با علاقه شرکت می‌کنند.

داور بخش اذان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه می گوید: نکته قابل توجه در برگزاری این مسابقات مدیریت دانش آموزان برای حضور در مسابقات می باشد، چرا که حضور در مسابقات موجب افزایش انگیزه در فعالیت های مدرسه می شود.


او با تاکید بر توجه و پیگیری بیشتر دانش آموزان در سال های تحصیلی آینده نسبت به رشته مسابقه خود افزود: فضای برگزاری مسابقات باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان خواهان حضور مجدد در مسابقات باشند، چرا که احساس امنیت، صمیمیت، توام با نظم و انضباط دانش‌آموز موجب پیشرفت و ترقی آن ها می شود و انتظاری برگزاری مسابقات سال آینده را بیشتر می کند.

او اظهار کرد: یکی از مباحث حائز اهمیت که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داست حفظ دانش آموزان در مسابقات بین المللی است و باید تمهیدی اندیشید تا دانش‌آموزان برگزیده فکر نکنند که با گذشت یک سال به حاشیه رفته و یا فراموش شده اند.
ربیعیان داور بخش اذان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی بسیار مفید و ارزشمند می باشد و امیدوار هستیم آموزش و پرورش بتواند دانش آموزان را بیش از پیش از طریق مدارس به قرآن جذب و به شرکت در این مسابقات ترغیب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار