پلمب 14 واحد صنفی در مهاباد

ارومیه (پانا) - 14 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مهاباد پلمب شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پلمب 14 واحد صنفی در مهاباد

قاسم امینی سرپرست مرکز بهداشت اظهار کرد : با توجه به دستور العمل ستاد ملی کرونا مبنی بر اجرای پویش ملی همگانی من ماسک میزنم تمامی ادارات ،ارگانها ، اصناف و اماکن عرضه مواد غذایی ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند جهت پیشگیری از بیماری کرونا ویروس می باشند.

امینی ادامه داد : در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن 18 نفر بازرس بهداشت محیط و حرفه ای در قالب تیم های دو نفره با همکاری اصناف،صنعت ،معدن و تجارت،اماکن،دامپزشکی و استاندارد جهت بررسی نکات و دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ، اصناف ، ادارات نظارت دارند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن و اصناف از ابتدای تیر تاکنون 23 واحد صنفی شامل 2 سوپر مارکت، 1 کبابی، 8 آرایشگاه زنانه ،2 قلیان سرا پلمپ شده که در هفته های گذشته نیز 5 قلیان سرا و 4 قهوه خانه دیگر نیز پلمب شده بود.

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد بیان داشت: 4 واحد نانوایی و 6 واحد تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی متخلف پس از تشکیل پرونده توسط اصناف به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی معرفی شدند.

وی در پایان اضافه کرد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم موارد تخلف بهداشتی و یا پیشنهادت و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه 190 وزارت بهداشت و یا شماره تلفن 42442250 مرکز بهداشت مهاباد مطرح کرده تا کارشناسان در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار