همزمان با عید غدیرخم صورت پذیرفت:

توزیع بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زاهدان

زاهدان (پانا) _ رییس اداره ی دو کمیته امداد شهرستان زاهدان خبر داد: همزمان با عید غدیر بیش از ۱۲هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زاهدان

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی زاهدان، محمد کیخا اظهار کرد : یکی از شاخصه های مهم این نهاد احیای سنت های حسنه اسلامی است بر این اساس با هدف احیای این روز بزرگ این طرح ملکوتی با همکاری و همیاری مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع و دیگر موسسات خیریه به انجام رسید.

اوافزود: تنها روزی که در روایات وارده از امامان معصوم (ع) سفارش به اطعام دادن به مؤمنان شده است، روز عید غدیر خم است گرچه اطعام دادن به مردم در روزهای دیگر سال بسیار پسندیده است ، اماثوابش به اندازه ثواب روز غدیر خم نیست.

رییس اداره ی دو کمیته امداد شهرستان زاهدان ادامه داد: براساس فرازی از بیانات امام رضا (ع) کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر اطعام کند، مانند فردی است که تمام پیامبران ، صدیقین و شهدا را غذا داده است.

او یادآور شد: برای تأمین ۱۲هزار پرس غذا ، ۷۲ دیگ بزرگ به نام ۷۲ شهید دشت کربلا هدف گذاری و انجام شده است.

کیخا تصریح کرد: از همه‌ی خیران نیک اندیشان وهیات های مذهبی دعوت می شود از طریق شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شناسه واریز ۸۸۰۲۶۵۶۶۷۰در ایام محرم و صفر ودر راستای برپایی سنت حسنه «اطعام حسینی» به منظور برطرف ساختن و تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های آبرومند یاریگر این نهاد انقلابی و ارزشی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار