تعیین اعضای ناظر مجلس در نهادها و سازمان‌های کشور

تهران (پانا) - نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر این نهاد را در سازمان‌های مختلف کشور انتخاب کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تعیین اعضای ناظر مجلس در نهادها و سازمان‌های کشور

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ولی الله فرزانه را با 124 رأی و یحیی ابراهیمی را با 108 رأی از مجموع 146 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور انتخاب کردند.

نمایندگان در ادامه علی‌اکبر بسطامی و اردشیر مطهری را به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب کردند.

سیدغنی نظری خانقاه و صمدالله صمدی هم به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی آموزش بیمه انتخاب شدند.

نمایندگان همچنین سیدکریم حسینی را با 147 رأی، مهدی فرشادان را با 118 رأی و همایون سامیح نجف‌آبادی را با 97 رأی از مجموع 175 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی انتخاب کردند.

سیدحمزه امینی و محمدمهدی فروردین هم به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی انتخاب شدند.

شهبازحسین‌پور را هم نمایندگان با 107 رأی، محمد علیپور را با 83 رای و مجتبی توانگر را با 99 رای از مجموع 157 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شوراهای سیاست‌های اجرایی اصل 44 انتخاب کردند.

علی اصغر عنابستانی و حسین حاتمی هم به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی تعیین شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار