در هر محدوده جغرافیایی یک مرکز نیکوکاری در شهر با محوریت مساجد و هیئت امنای آنها ایجاد خواهد شد

خبر گزاری پانا : مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه گفت : به ازای هر 10هزار نفر در یک محدوده جغرافیایی یک مرکز نیکوکاری در شهر با محوریت مساجد و هیئت امنای آنها ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، اکبر علیپور اظهار داشت: از وظایف عمده مراکز نیکوکاری محله ترویج و تبلیغ فرهنگ نیکوکاری و فرهنگ انفاق و احسان و اکرام و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی و تهیه نقشه جامع جغرافیایی و شناسایی اماکن عمومی، آموزشی، تجاری و مسکونی است.

علیپور ادامه داد: همچنین هدایت و سوق دادن فعالیت‌ها به سمت خدمات حمایتی از جمله جهیزیه، وام‌های ضروری اشتغال، درمانی، کمک هزینه‌های مسکن و ساختمان و معیشتی و در یک جمله می‌شود گفت که مردم توسط مردم در مراکز نیکوکاری اداره می‌شوند.

وی متذکر شد: محدوده جغرافیایی مرکز نیکوکاری محله مسجد طالقانی از جنوب چهارراه جهاد کشاورزی، از شمال حسینینه سیدالشهدا، از غرب مرکز انتقال خون گناوه و از شرق درمانگاه شبانه روزی رازی را شامل می شود.

مدیر کمیته امداد گناوه عنوان کرد : طرح های متفاوتی مانند طرح مفتاح، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان ، همیان مولا و... در طول سال توسط این نهاد برگزار می شود که در ماه مبارک رمضان شدت می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار