بازدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس به همراه اعضای شورای تامین شهرستان از نمایشگاه طرح ذوالفقار

شهرقدس (پانا)- در پی اجرائی شدن طرح ذوالفقار نمایشگاه توفیقات و کشفیات فرماندهی انتظامی شهرستان قدس مستقر در کلانتری ۱۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس به همراه اعضای شورای تامین شهرستان از نمایشگاه طرح ذوالفقار

بازدید محسن نیکخواه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس به همراه اعضای شورای تامین شهرستان از نمایشگاه طرح ذوالفقار مستقر در کلانتری ۱۲ صورت گرفت.

در این بازدید نیکخواه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس در خصوص مسئولیت خطیر نیروی انتظامی می گوید: می توان گفت اساس امنیت شهرستان در پی رضایت مندی شهروندان است که ما مسئولین باید در کنار نیروی انتظامی تلاش خود برای افزایش این رضایتمندی به کار ببریم.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس با تاکید بر هوشیاری نیرو های انتظامی در مقابل با هر گونه تخلف افزود: طرح ذوالفقار در قالب نمایشگاه توقیفات و کشفیات فرماندهی انتظامی شهرستان نشان دهنده هوشیاری نیرو های انتظامی در مقابله با هرگونه تخلف در سطح شهر است.

مجید کاویانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در راستای ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان می گوید: نمایشگاه طرح ذوالفقار نشان دهده بخش کوچکی از تلاش های نیروی انتظامی در راستای ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان می باشد.

او گفت: قوه قضائیه با حمایت های نیروی های انتظامی همواره در تلاش است که برخورد های لازم و قانونی را نسبت به جلوگیری از تعرض به اموال مردم و تعدی به نوامیس و جان مردم اتخاذ کند.

بنابراین گزارش، در پی اجرائی طرح ذوالفقار نمایشگاه توفیقات و کشفیات فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در قالب ۹ غرفه، که ۵ غرفه مختص پلیس تخصصی و ۳ غرفه دیگر مربوط به کلانتری ها است در معرض دید عموم قرار گرفته شد.

خبرنگار: حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار