آغاز طرح "آوای ورزش در همسایگی" در گیلان

رشت ( پانا) - طرح ورزشی" آوای ورزش در همسایگی "ویژه بانوان همزمان با روز عید غدیر در گیلان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح "آوای ورزش در همسایگی" در گیلان

به گزارش ایرنا، رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت این طرح روز شنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۷ از پارک بانوان منظریه رشت اجرایی می شود.

علی زهری افزود: این طرح با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور بانوان انجام می شود تا زنگ آغاز طرح آوای ورزش در همسایگی در سطح گیلان نیز به صدا درآید و بانوان این منطقه می توانند در این جشنواره حضور یابند.

وی یکی از اهداف مهم طرح را ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان به امر ورزش دانست و گفت: در واقع با پرداختن به وزش می توانیم در سلامت و نشاط شهروندان در برابر ویروس کرونا گام های مهم و مثبتی برداریم.

رئیس هیات ورزش های همگانی گیلان اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی در سلامت جامعه نقش بسیار مهمی دارد که در این راستا قرار است دو طرح "پویش آماده باش "و همچنین "آوای ورزش در همسایگی "برگزار شود که با اجرای این دو طرح در گیلان و نیز کشور، با جلوگیری از عدم تحرک و ایجاد نشاط تا حد چشمگیری جامعه را از ابتلا به ویروس کرونا مصون نگاه داریم.

زهری خاطرنشان کرد: همچنین با اجرای این دو طرح می توانیم ورزش را به خانه ها برده تا با شرایط موجود، اقشار مختلف مردم در خانه های خود از فرصت و زمان در اختیار نهایت بهره را گرفته و به امر ورزش بپردازند و علاوه بر نشاط و شادابی از نظر سلامتی جسم نیز در شرایط خوبی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار