مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

پرداخت 2511 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت بیش از 2511.5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 2511 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تسهیلات روستایی و لزوم بررسی و نظارت بر صحت عملکرد مجریان طرح های مذکور و بررسی موانع و مشکلات احتمالی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به همراه فرماندار ابهر و سایر مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط از طرح های بهره مند از تسهیلات روستایی این شهرستان بازدید کرد.

محمد رضا یوسفی در حاشیه این بازدید گفت: نظارت دقیق بر طرح های اشتغال روستایی در استان در حال اجرا است و بر اساس دستورالعمل نظارتی، طرح های روستایی باید مورد بازدید قرار گیرند و گزارش آن به مراجع ذیربط اعلام شود.

وی همچنین گفت: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی دخیل در این طرح بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی بایستی نظارت مستمر از طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات داشته باشند.

یوسفی ادامه داد: طرح‌هایی که انحراف داشته‌اند، مورد بازرسی دوباره قرار می گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از اعتبار ابلاغ شده، مبلغ 2511.5 میلیارد ریال به 2794 طرح پرداخت شده و این تعداد طرح در استان زنجان برای 4881 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

یوسفی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های ثبت‌نام شده در سامانه کارا همچنان ادامه دارد.

طرح های مورد بازدید شامل بازدید از طرح احداث و راه اندازی نیروگاه گازی حرارتی با ظرفیت 2 مگاوات، مجموعه تفریحی رفاهی ابهر، دو طرح گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی، مجموعه ورزشی و تفریحی نیکیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار