توزیع بیش از ۷۴ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان برون شهری اردبیل

اردبیل (پانا)- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از توزیع بیش از ۷۴ هزار حلقه لاستیک دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان برون شهری دراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۷۴ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان برون شهری اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل ،رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه تاکنون ۷۴ هزار و ۷۱۴ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان حمل و نقل کالای برون شهری استان اردبیل توزیع شده است گفت: این لاستیک‌ها جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم به نرخ دولتی توزیع می‌شود.

او افزود: لاستیک‌های موجود در نمایندگی‌های توزیع لاستیک، توسط وزارت صمت در سایت‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، وزارت کشور و شهرداری‌ها بارگذاری شده و رانندگان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه‌های مربوطه و یا مراجعه حضوری به مراکز تعیین شده در سطح استان برای دریافت لاستیک اقدام کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه مبنای توزیع لاستیک همانند تخصیص سوخت و بر اساس میزان کارکرد وسیله نقلیه بوده و ناوگان حمل و نقل برون شهری بایستی برای جابجایی کالا از بارنامه استفاده کنند تصریح کرد: چنانچه کامیونی بدون اسناد حمل و بارنامه در جاده‌ها تردد کند نه تنها لاستیک و سوخت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد بلکه در مدت زمان مشخصی کارت هوشمند آن‌ها نیز غیر فعال می‌شود.

شیرین زاده فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۸ هزار و ۸۹۹ ناوگان کالا و مسافر را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد:۱۳ هزار و ۷۹۶ راننده در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی رانندگان پرتلاش وضعیت کالا و بار را در استان عادی و روان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار