چهار پروژه عمرانی در نیشابور افتتاح شد

نیشابور(پانا)- با همت شهرداری نیشابور، همزمان به هفته ولایت و امامت چهار پروژه عمرانی در نیشابور افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
چهار پروژه عمرانی در نیشابور افتتاح شد

شهردار نیشابور در گفت و گو با پانا گفت: یکی از این پروژه ها بهسازی و آسفالت امتداد بلوار بعثت به سمت شرق با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال است که این مبلغ با هزینه تملکی محاسبه می شود که به تدریج پرداخت شده است.

وی ادامه داد: احداث و افتتاح باند دوچرخه سواری ضلع شرقی جاده باغرود نیشابور به منظور جدا کردن بخش پیاده روی از بخش دوچرخه سواری و اتصال این دو باند در فاصله دو کیلومتری به همدیگر از پروژه های دیگر افتتاح شده در نیشابور بود. اعتبار صرف شده برای این پروژه مبلغ 10 میلیارد ریال است.

علی نجفی در ادامه به احداث آبنمای پارک باهنر اشاره کرد و افزود: در روزهای سخت کرونایی باید شرایط نشاط و سرگرمی بیشتری برای مردم فراهم کنیم و در این راستا این پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 هزار ریال افتتاح شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بلوار آزادگان به میزان 12 هزار مترمربع بود که برای اتمام این پروژه مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار