فرماندار دیر :

بهره برداری از 8 مدرسه تا پایان سال

دیر(پانا)_فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر بیان عملکرد دولت به مردم توسط دستگاه‌ها، افزود: 8 مدرسه در این شهرستان در حال احداث است که تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 8 مدرسه تا پایان سال

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر و به نقل از خبرگزاری مهر، کریم علی حسنی در نشست شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه دشمن در همه زمینه‌ها به کشور ما فشار آورده و پروتکل‌ها و معاهده‌های بین المللی را نقض کرده است، اظهارکرد: این فشارها نه برای قشر خاصی بلکه بر مجموعه نظام وارد می‌شود و نیاز به اتحاد و همدلی قوای سه گانه و گروه‌ها و جناح‌های مختلف داریم.
فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر بیان عملکرد دولت به مردم توسط دستگاه‌ها، افزود: با وجود همه مشکلات مختلف و تحریم‌ها، عملکرد دولت خوب بوده است.
علی حسنی با بیان اینکه بیان خدمات دولت موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود،خاطرنشان کرد: در بحث فضاهای آموزشی در طول هفت سال گذشته در شهرستان دیر ۹ مدرسه با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان احداث شده است.
وی ادامه داد: هشت مدرسه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در حال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل می‌شود، همچنین ۱۷ کلاس درس نیز ساخته شده است.
فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: همچنین در بخش فضاهای ورزشی بالغ بر ۳۰ زمین چمن مصنوعی در طول عمر این دولت احداث شده و در دیگر حوزه‌ها نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار