پویش جشن عید قربان تا عید غدیر دبیرستان امام هادی (ع) منطقه ۱۲

تهران (پانا) - حبیب امامی، معاون پرورشی دبیرستان امام هادی (ع) از پویش جشن عید قربان تا عید غدیر و برپایی نمایشگاه کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش جشن عید قربان تا  عید غدیر دبیرستان امام هادی (ع) منطقه ۱۲

حبیب امامی، معاون پرورشی دبیرستان امام هادی(ع) در گفت و گو با پانا، بیان کرد: دبیرستان امام هادی با همکاری صمیمانه و گرم بهرام اسماعیلی، مدیر دبیرستان با برپایی نمایشگاه کتاب در مورد غدیر و اهدای تقدیرنامه و جوایز به دانش آموزان فعال در حیطه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: به مناسبت ایام فرخنده عید قربان و عید غدیر خم از دانش آموزان برگزیده در رشته های قرآنی، طراحی، مقاله نویسی و افرادی که در ساخت تولید محتوا همکاری داشتند، تشکر کرد.

امامی گفت: دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی، برای دریافت جوایز خود در ساعات مشخص شده برای هر دانش آموز به مدرسه مراجعه می کنند. برگزاری مسابقات مختلف در کانال های مجازی مدرسه و اهدای جوایز هم چنان تا عید غدیر ادامه دارد.
در آخر امامی معاون پرورشی فعال دبیرستان امام هادی(ع) از سازمان دانش آموزی منطقه ۱۲ که برای دانش آموزان فعال در ساخت تولید محتوا، تقدیرنامه ارسال کرده بود، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و افزود: فعالیت دانش آموزان دبیرستان امام هادی در انجمن های مختلف سازمان دانش آموزی منطقه هم چنان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار