مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان:

طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در زاهدان اجرایی می‌شود

زاهدان (پانا) _ مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان گفت: طرح توزیع الکترونیک گازمایع با استفاده از زیرساخت بانکی که از اسفند ماه سال قبل بصورت پایلوت در منطقه زاهدان اجرا شده بود، از اول شهریورماه در 13 منطقه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در زاهدان اجرایی می‌شود

محسن وزارتی اظهار کرد: به دنبال ابلاغ مدیر عامل شرکت مبنی بر اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع، جلسات کارشناسی جهت برنامه ریزی و هماهنگی اجرای آن در منطقه انجام شد و با توجه به استمرار اجرای طرح از اواخر سال گذشته تاکنون، این منطقه آمادگی لازم را برای اجرای فراگیر طرح در تاریخ اعلام شده (1/شهریور/99) دارد.
او افزود: با هماهنگی انجام شده با شرکت های موزع گازمایع، هم اکنون تمامی عاملین توزیع مجهز به دستگاه کارتخوان می باشند و توزیع گازمایع فقط از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار انجام می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان ادامه داد: منطقه زاهدان بالغ بر 500 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید و گازمایع دارد و بیش از 23درصد مصرف کنندگان سوخت گرمایشی کشور را دارا می باشد.
او تصریح کرد: بیش از 80درصد خانوارهای منطقه تاکنون در طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گازمایع ثبت نام نموده و سوخت مورد نیاز خود را از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار دریافت می نمایند. وی همچنین افزود: خانوارهایی که هنوز ثبت نام نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را در سامانه ثبت نمایند.

طرح ملی توزیع الکترونیکی گازمایع با استفاده از کارت بانکی از اول شهریور امسال در مناطق تهران، خراسان رضوی، میاندواب، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، زاهدان، کرمان، کردستان، گیلان، خراسان شمالی،کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی و شاهرود اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار