مدیر کل کمیته امداد استان خبرداد:

ذبح ۱۸۱ راس قربانی جهت توزیع در بین نیازمندان زنجان

کمک ها در اولین روز عید قربان ۲۷ درصد رشد داشته است

زنجان (پانا) - همزمان با عید سعید قربان ۱۸۱راس قربانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کشتارگاه‌های صنعتی استان ذبح و پس از بسته بندی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ذبح ۱۸۱ راس قربانی جهت توزیع در بین نیازمندان زنجان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در آیین قربانی، تعداد۱۸۱راس دام در عید سعید قربان گفت: این تعداد دام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پس از ذبح و بسته بندی در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان توزیع شد.

‍ وی از برپایی ۱۳۷پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار این استان در روز عید سعید قربان خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌های شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و میادین بوده که در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم این استان بودند.

صفری با اشاره به اینکه سال گذشته روز عید قربان ۹ میلیارد ریال نذورات قربانی به‌عنوان آمار اولیه در این استان جمع آوری شده بود، اظهار کرد: امسال این کمک ها و نذورات با ۲۷درصد رشد نسبت به آمارهای اولیه سال گذشته به ۱۱میلیارد و ۶۶۳میلیون ریال رسیده است و پیش بینی می شود این کمک ها به ۲۶میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان همچنین از توزیع ۴۵۸کیلو گوشت قرمز و ۱۴۵کیلو گوشت سفید اهدایی خیران و نیکوکاران به خانواده های تحت حمایت خبر داد و افزود: برای تهیه گوشت به خانواده های نیازمند مبلغ ۸۹۳ میلیون ریال نیز بصورت نقدی از سوی خیران کمک شده است.

وی با بیان اینکه این کمک ها همچنان ادامه دارد، افزود: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# ۰۲۴*۸۸۷۷*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار