برگزاری جلسه کارگروه شورای مؤسسین مدارس غیردولتی منطقه 2

تهران (پانا) - جلسه کارگروه شورای مؤسسین مدارس غیردولتی منطقه 2 با موضوع افزایش توانمندی مدارس غیردولتی در شرایط کرونائی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه شورای مؤسسین مدارس غیردولتی منطقه 2

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه شورای مؤسسین در راستای ارائه راهکارهای لازم در خصوص ادامه فعالیت مدارس غیردولتی در شرایط کرونائی و افزایش توانمندی مدارس غیردولتی با حضور میرشفیعی مدیرآموزش و پرورش، اخباری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و اعضای کارگروه برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 ضمن تبریک عید قربان گفت: تبدیل کرونا به فرصت آموزشی، استفاده بهینه از فضای مجازی و اهتمام ویژه به امر تعلیم و تربیت از ضروریات امروزآموزش و پرورش است. تطبیق خود با شرایط موجود و استفاده از نیروی انسانی خوب مدارس غیردولتی که اکنون نیاز به حمایت مالی شما دارند می تواند امید را در دل این همکاران گرامی زنده نگه دارد.

میرشفیعی از نظارت پیگیرانه در امر آموزش دانش آموزان گفت و اظهار داشت: دورکاری غیرحضوری در سیستم امروز آموزشی کشور باید با برنامه ریزی و نوآوری همراه باشد تا دانش آموز اظهار یأس نداشته باشد و معلمین در سنگر تعلیم و تربیت با استفاده از ابتکار و نوآوری به تمام احوالات دانش آموزان توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار