شهروندان صالحیه فریب افراد سودجو را نخورند

بهازستان(پانا)- فروش اراضی صنفی و خدماتی شهر صالحیه غیر قانونی بوده و شهرداری صالحیه به هیچ عنوان از اطلاعیه هیأت امنا در خصوص فروش اراضی حمایت نمی نماید.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان صالحیه فریب افراد سودجو را نخورند

محمد آگاهی‌مند شهردار صالحیه در این باره توضیح داد که پنجاه هکتار از اراضی حریم شهر صالحیه در محدوده جاده امامزاده باقر(ع) برای فعالیت صنفی و خدماتی پیش بینی شده است که شهرداری صالحیه پس از انجام توافقات لازم با مالک زمین به تازگی فرایند قانونی شدن آن را به در دستور کار خود قرار داده است.

با توجه به اینکه اراضی یاد شده تا دریافت مصوبه از چندین کارگروه،کمیسیون و نهاد های ذیصلاح استان تهران راه درازی در پیش دارد،فروش آن غیرقانونی و نقشه ای که برای جلب نظر خریداران این دست از امتیازها از طریق شبکه های اجتماعی توسط عده ای سودجو دست به دست می شود،اساسا اعتباری ندارد .

مالک‌ اراضی بخشی از سهم‌ خود را به اشخاص حقیقی در قالب هیات امنا واگذار و ذینفعان این تشکیلات برای دریافت سود،صرف نظر از تبیین ابعاد قانونی و از قضا پنهان این اراضی،اقدام به انتشار اطلاعات واهی و نقشه های بی اساس نموده تا در سایه گمراهی خریداران،به اهداف خود نائل گردد .

از این رو به استحضار عموم متقاضیان امتیاز اراضی صنفی - خدماتی می رساند که شهرداری صالحیه به هیچ عنوان از اطلاعیه فروش هیات امنای موصوف حمایت نمی نماید و در این پیام از آثار و عواقب فروش امتیازهای غیرقانونی و بی پشتوانه به فروشندگان آن هشدارهای لازم را ابراز می نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار