مدیر آموزش و پرورش میانه خبر داد:

ایجاد زیرساخت لازم برای تهیه و تولید محتوای الکترونیکی در قالب استودیوی آموزشی در مدارس منطقه

میانه (پانا)-جلسه عمومی مدیران مدارس منطقه میانه برای سومین بار در بستر شبکه دانش آموزی شاد با عنوان گفتگو بر مدار تحول با حضور مظفری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد زیرساخت لازم برای تهیه و تولید محتوای الکترونیکی در قالب استودیوی آموزشی در مدارس منطقه

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش میانه، ساجدی فر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و قدردانی از فعالیت های ارزشمند مدیران و عوامل مدارس در فرایند ثبت نام و پروژه مهر گفت: امروز موفقیت های منطقه از جمله رشد درصد قبولین کنکور، کسب رتبه برتر در تکریم مقام معلم، پروژه مهر حاصل تلاشها و برنامه ریزی های مدیران تحول آفرین، خلاق منطقه و تمامی فرهنگیان تلاشگر و در سایه همصدایی و هم آوایی و کار سیستمی است.

وی با اشاره به فرایند ثبت نام دانش آموزان، بر عدم اخذ وجه با عنوان شهریه در مدارس دولتی تاکید کرد و افزود: تکریم اولیا و رعایت حقوق شهروندی اولویت مدارس در این فرایند بوده و از هرگونه بخشی نگری خودداری شود و بر اساس دستورالعمل و شیوه نامه های ارسالی منطقه اقدام شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با بیان اینکه آموزش و پرورش منطقه آماده شروع سال تحصیلی در هر شرایطی از 15 شهریور است، گفت: مدارس از همین امروز ستاد آموزش مجازی را در مدارس فعال کرده و زیر ساخت لازم جهت تهیه و تولید محتوای الکترونیکی در قالب استودیوی آموزشی فراهم کنند و معلمان را در این راستا توانمند کنند.

معاون مدیرکل با تاکید بر به روز رسانی ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد از تفاهم نامه وزارتی با وزرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای اختصاص اینترنت رایگان و پرسرعت برای تمامی مدارس شهری و روستایی خبر داد و گفت تا آغاز سال تحصیلی تلاش خواهیم کرد این امکان فناورانه برای تمامی مدارس فعال شود و معلمان با حضور در مدارس دغدغه هزینه اینترنت نداشته باشند.

وی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان در کسب رتبه های برتر در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی در تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع بر اطلاع رسانی موفقیت های منطقه و استان توسط مدارس در گروه های کلاسی و انجمن های اولیا و مربیان تاکید کرد و افزود: شفاف سازی فعالیت ها و اشاعه موفقیت ها لازمه شفاف سازی و اطلاع رسانی است.

او با اشاره به پتانسیل بالای شبکه آموزش دانش آموزی شاد بر آماده سازی مدارس و تکمیل فرایند پروژه مهر در مرداد ماه تاکید کرد و گفت: مدارس با توجه به شروع پانزده روز زودتر سال تحصیلی و تغییر تقویم آموزشی برنامه ریزی های لازم در هماهنگی امورات مدارس را انجام دهند.

ساجدی فر از اجرای طرح آجر به آجر و جلب مشارکت های خرد مردمی به همت مدیران مدارس خبر داد و گفت: در ابتدای سال جدید هر ماه شاهد یک پروژه مدرسه خیر ساز هستیم که نشان از توجه مردم به فرایند تعلیم و تربیت است.

وی همچنین از آغاز طرح کمک مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت با عنوان هر مدرسه یک پایگاه همدلی خبر داد و افزود: این طرح بهترین فرصت برای تامین مایحتاج آموزشی دانش آموزان به خصوص در امر آموزش مجازی و تجهیز دانش آموزان فاقد امکانات فناوری به این ابزار است.

لازم به ذکر است در ابتدای برنامه نمایندگان مدیران مدارس به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار