معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان:

درخواست طلاق در استان زنجان ۱۹۳ درصد رشد دارد

زنجان (پانا) - محمد تقی فتحی با بیان اینکه طی چهار ماهه سالجاری درخواست طلاق در استان زنجان ۱۹۳ درصدافزایش داشته است، اظهار کرد: طی این بازه زمانی تنها در شهر زنجان ۷۳۶ مورد درخواست طلاق بود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
درخواست طلاق در استان زنجان ۱۹۳ درصد رشد دارد

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان در جلسه کار گروه امور اجتماعی و فرهنگی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه مسائل خانوادگی طی چهار ماهه سالجاری در استان زنجان دچار تنش فراوانی شده است، گفت: طی سال ۹۸ وقوع طلاق در استان ۱۴ درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه طی چهار ماهه سالجاری درخواست طلاق در استان زنجان ۱۹۳ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: طی این بازه زمانی تنها در شهر زنجان ۷۳۶ مورد درخواست طلاق بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان، گفت: طی سال گذشته در همین بازه زمانی درخواست طلاق در زنجان ۲۵۱ مورد بود.

فتحی تاکید کرد: این آمارها نشان می‌دهد تفاوت بین زوجین بوده و در این شرایط کرونایی این تفاوت‌ها به عینه مشاهده می‌شود که تنها تاکید به ارزاق مردم نباشد و نسبت به مسائل فرهنگی خانواده‌ها هم توجه شود.

وی افزود: وضعیت طلاق در استان خوب نیست و نسبت به سال گذشته وضعیت بدتری داریم و ازدواج هم در سال گذشته کاهش داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان، به خبرخوشی از جرایم در استان اشاره کردو گفت: جرایم در استان طی چهار ماهه سالجاری کاهش داشته است.

فتحی افزود: باید سمن‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به کاهش طلاق در استان برنامه ریزی لازم را داشته باشند چرا که درصد زیادی از درخواست کنندگان طلاق یک فرزند دارند و این اصلاً برای جامعه خوب نیست و تبعات بدی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار