استاندارالبرز عنوان کرد :

مدیران البرزی پاسخگوی مشکلات حوزه خود باشند

کرج (پانا)- هر دستگاهی متولی دارد و مدیران باید پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند. همچنین ضرورت دارد فرمانداران استان نیز نظارت ویژه ای را در دستور برنامه قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران البرزی پاسخگوی مشکلات حوزه خود باشند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی، استاندار البرز با بیان این مطلب در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: به طور قطع کم‌کاری و سهل انگاری از سوی مدیران در خصوص حل مشکلات مردم بخشودنی نیست.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه های استان نباید اجازه دهند مسائل جزئی به سطوح کلان برسد چرا که چنین مواردی مانع سیاستگذاری و تصمیم سازی های بزرگ از سوی مسئولان ارشد می شود.
شهبازی گفت: اگر مردم در دریافت خدمت خاصی دچار مشکل شده اند، مدیر مربوطه باید با اهتمامی ویژه درصدد حل آن باشد و فرماندار و معاون مربوطه در استانداری نیز روند امور را تا حصول نتیجه منطقی دنبال کنند.
وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و بنده به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه دارم با تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح در سطوح بالاتر و پیگیری های ملی موجبات ارتقا زیرساخت های استان و سرعت‌بخشی به مسیر توسعه البرز را فراهم کنم.
استاندار البرز اضافه کرد: مدیران دستگاه ها و فرمانداران، اجازه ندهند که مشکلات کوچک و قابل حل به مسائلی دست و پا گیر در مسیر توسعه استان تبدیل شود.
وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری و تکالیفی که دولت تدبیر و امید بر دوش ما نهاده، مهمترین وظیفه ما کسب رضایتمندی مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار