کیفیت بالای آموزشی مهمترین عامل موفقیت کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14

تهران (پانا)- عبداله زاده، مدیر کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14، کیفیت بالای آموزشی را مهمترین عامل موفقیت کانون امید در آموزش نوآموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بالای آموزشی مهمترین عامل موفقیت کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14

سید کاظم عبداله زاده به پانا گفت: از مهمترین دلیل اعتماد خانواده ها و دانش آموزان می توان انتخاب مکان مناسب، برنامه ریزی بلند مدت و انتخاب مربیان و نیروهای متخصص در کانون نام برد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 افزود: هر سال پس از پایان دوره های آموزشی مختلفی که برای دانش آموزان و خانواده ها برگزار می شود، ما اقدام به نظر سنجی می کنیم تا هم از نقاط قوت خود، آگاه شویم و هم در راه رفع کاستی هایمان قدم برداریم که امسال با وجود همه محدودیت ها به‌ویژه شیوع ویروس کرونا توانستیم نمره رضایت حدود 95 درصدی از مخاطبان خود بگیریم.

عبداله زاده اشاره کرد: سال گذشته حدود 20 درصد نوآموزان پیش دبستانی منطقه14 در کانون فرهنگی تربیتی امید مشغول به آموزش بوده اند که این هم نشان از کیفیت بالای سطح آموزشی این مجموعه است.

وی گفت: علاوه بر انجام فعالیت های دوره پیش دبستانی طی 10 مرحله از دانش آموزان تست های مربوط به اختلالات یادگیری گرفته می شود تا دانش آموزان ضمن کسب مهارت های لازم، با آمادگی بالا دبستان خود را آغاز نمایند.

*مبینا سبزه علی، هبرنگار دانش آموز دبیرستان ابوریحان منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار