استاندار گیلان در روز اهداء خون، خون اهداء کرد

رشت ( پانا) - استاندار گیلان همزمان با نهم مرداد ماه روز اهداء خون، با حضور در اداره کل انتقال خون استان، خون اهداء کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان در روز اهداء خون،  خون اهداء کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار شهرستان رشت؛ در اداره کل انتقال خون استان حضور یافت و خون اهداء کرد.

وی پس از مشارکت در این اقدام خیرخواهانه، در جمع خبرنگاران؛ هدف از حضور در این مرکز را ضمن گرامیداشت روز اهداء خون و نیز نشان دادن اهمیت توجه مسئولان و مردم به شعار ارزشمند و مقدس "اهداء خون، اهداء زندگی است" اظهار کرد: مردم فهیم گیلان همواره در ایام مختلف سال همچون شب های قدر در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه پیشگام بوده و هستند و طبق آمارها، گیلانیان همه ساله بالغ بر 80 هزار واحد خون اهداء می کنند.

دکتر زارع با اشاره به وجود بیماران مبتلا به تالاسمی و نیز دیالیزی در استان ادامه داد: بروز تصادفات و آسیب های ترومایی در جاده های استان نیز نیاز به ذخایر خونی را افزایش می دهد از این رو انتظار داریم مردم آگاه و انسان دوست گیلان، بیش از پیش به اقدام خیرخواهانه اهداء خون اهتمام ورزند.

وی همچنین بر لزوم فراهم کردن ذخیره اطمینان بخش در بخش خون تأکید کرد و استقبال مردمی که برای اهداء خون در این مرکز حضور یافته اند را شایسته قدردانی دانست و گفت: در ایام خجسته ذیحجه و نیز اعیاد سعید قربان و غدیر، از هموطنان دعوت می کنم تا در اهداء خون مشارکت فعالانه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از بخش های مختلف اداره کل خون استان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار