مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

رقابت4هزارو 391دانش آموز برای ورود به مدارس سمپاد استان

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد 4 هزار و 391 دانش آموز برای ورود به مدارس سمپاد در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان استان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت4هزارو 391دانش آموز برای ورود به مدارس سمپاد استان

عباس سعیدی در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان عنوان 36 کرد: حوزه برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد در سه شهرستان بجنورد ، شیروان و اسفراین فعال است که به صورت همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی پایه هفتم روز پنجشنبه نهم مردادماه از ساعت 9 صبح و همچنین آزمون ورودی پایه دهم روز جمعه دهم مردادماه از ساعت 9 صبح و در محل حوزه‌هایی که در کارت‌های ورود به جلسه تعیین‌شده است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون در 36 حوزه امتحانی در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که از این تعداد 24 حوزه مربوط به آزمون ورودی پایه هفتم و 12 حوزه مربوط به آزمون ورودی پایه دهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: 4 هزار و 391نفر متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد بودندکه از این آمار 2 هزار و 950 دانش آموز در آزمون ورودی پایه هفتم و 1هزارو 441 دانش آموز در آزمون ورودی پایه دهم هستند.

سعیدی افزود: از مجموع 2هزارو 950 شرکت کننده در آزمون ورودی پایه هفتم 1هزارو521 دختر و 1 هزارو 429پسر هستند که 262 دانش آموز در این آزمون پذیرفته می شود که به صورت مساوی 131 دختر و131 پسر پذیرش می شوند.

سعیدی در مورد پذیرفته شدگان در آزمون ورودی پایه دهم افزود: از مجموع 1هزار و 441 شرکت کننده در آزمون 880دختر و561پسر هستند که 173 دانش آموز پذیرفته می شود که 112پسر و61 دختر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل بهداشتی و شیوه نامه برگزاری آزمون برابر مقررات در اولویت کاری حوزه ها قرار دارد.

لازم به ذکر است در این بازدید رئیس اداره سنجش و مدیر آموزش و پرورش بجنورد و معاون آموزش متوسطه شهرستان بجنورد، مدیرکل اموزش و پرورش استان را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار