جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری مانور زلزله با حضورمدیر کل بحران استانداری استان اصفهان

اصفهان (پانا) - جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری مانور زلزله درسال تحصیلی جدید با حضور منصور شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان، عباس زهیری ریاست سازمان دانش آموزی استان و جمعی از معاونین و کارشناسان سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری مانور زلزله  با حضورمدیر کل بحران استانداری استان اصفهان

در این جلسه رییس سازمان دانش آموزی استان خطاب به منصور شیشه فروش گفت: به خاطر تلاش بی وقفه جزو چهره های ماندگار استان هستید.

در ادامه رییس سازمان استان گزارشی در مورد سازمان دانش آموزی ارائه دادند. همچنین فعالیت های سازمان برای تولید محتوا در فضای مجازی برای آموزش نحوه مواجهه با زلزله توسط دانش آموزان بررسی شد.

درادامه منصور شیشه فروش گفت: در سیل سال گذشته شاهد بودیم که چگونه سیل مهربانی به راه افتاد و در حد بضاعت هر دانش آموز کمک های خود را انجام دادند. همچنین در کرونا دیدیم که دانش آموزان چگونه کمک کردند و آموزش پرورش شرایط اضطرار اعلام کرد. در کرونا دیدیم چه اتفاقی افتاد و سامانه شاد جای آموزش های سابق را گرفت. کرونا اگر چه سختی هایی داشت منافعی هم داشت. فعالیتی که مغفول مانده بود مانند آموزش از راه دور شتاب گرفت. مدیر کل بحران استانداری استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: متناسب با اهداف جدید آموزش پرورش برنامه ها متناسب با این رویداد برنامه ریزی شود و اصفهان استان پیش نهاد دهنده در زمینه برگزاری مانور زلزله در کشور باشد. همچنین مهارت های فردی در دانش آموزان تقویت شود. مخاطرات استان اصفهان مانند آلودگی هوا، گرد وغبار بررسی شود و برای آموزش مواجهه دانش آموزان با آن اقداماتی اجام شود.

او تاکید کرد: چه خوب است با توجه به باز شدن مدارس در 15 شهریور ماه آموزش های الگوی رفتاری درست به دانش آموزان داده شود . ایجاد تولید محتوا در زمینه صرفه جویی در آب، گاز و برق و ایجاد پویش پیشگیری از تصادفات و دانش آموزان سفیرانی شوند که رفتار پر خطر را انجام ندهند و به خانواده خود تذکر دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار