دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی" تخلف" است

خاطیان به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می شوند

تبریز(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت در صورت محرز شدن گزارشات مردمی مبنی بر تخلف در حین ثبت نام در مدارس و دریافت وجه، خاطیان به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می شوند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی" تخلف" است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، علی مظفری هدف از بازدیدهای میدانی در خصوص ثبت نام را نظارت بر رعایت حقوق والدین و دانش آموزان در راستای اجرای قوانین و مقررات دستورالعمل اجرایی و رصد و ارزیابی عملکرد مدیران در خصوص رعایت دستورالعمل های ثبت نام عنوان کرد.

وی در خصوص برنامه ادامه دار بودن بازدیدها، توضیح داد: بازدیدها به صورت فرآیندی و بطور محسوس و نامحسوس تا پایان ثبت نام ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: در راستای بهبود عملکرد مدیران مدارس مخصوصا مدارسی که قبلا بازدید شده و نیاز به بازنگری مجدد دارند 10 اکیپ از اداره کل آموزش و پرورش استان بازدید از مناطق و نواحی را برعهده دارند.

مظفری در خصوص گزارش های مردمی مبنی بر دریافت کمک مردمی گفت: بر اساس مستندات قانونی دریافت هرگونه وجه به غیر از پول کتاب و بیمه در حین ثبت نام تخلف است و بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش دریافت کمک مردمی بعد از بازگشایی و پس از تشکیل انجمن و اولیا و بعد از تجزیه و تحلیل مالی مدرسه با مشارکت خیرین به صورت کاملا اختیاری انجام می شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان افزود: در حین نظارت و بازرسی هرگونه اقدام خارج از دستورالعمل و گزارشات یا شکایات مردمی، در صورت احراز تخلف، به هیئت رسیدگی به تخلفات معرفی می شود و برخورد قانونی با افراد خاطی انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار