معاون اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد :

برخی از امتیازات حضور در مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان

تهران(پانا)- مسابقات قرآن ، عترت و نماز در 9 رشته شامل قرآن ، تحقیق و ترتیل ،حفظ در 5 سطح واذان و مداحی در بخش پسران در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برخی از امتیازات حضور در مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، میکائیل باقری معاون اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت : بر اساس سند راهبردی حفظ قرآن کریم کشور امتیازاتی برای حافظین قرآن در نظر گرفته شده است.

وی در مورد برگزیدگان مسابقات قرآن ، نماز و عترت گفت : به نفرات برتر لوح تقدیری با امضای مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و خیریه اهدا می شود .

بنا بر این گزارش باقری خاطر نشان کرد : تلاوت دانش‌آموزان برروی سرویس اشتراک ویدئویی« آپارات » و شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» به نام خودشان بارگذاری می‌شود و قاریان برتر مسابقات قرآن ، عترت و نماز جهت استفاده از قرائت آنان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی به شورای عالی قرآن معرفی می‌شوند .

معاون اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین ازحافظین کل و قاریان برتر برای حضور در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمده و تعدادی از آنان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی انتخاب می‌شوند و ازنفرات اول مسابقات ، در مرحله مقدماتی بین المللی ، برای اعزام به کشورهای مختلف دعوت خواهد شد وهر دانش آموز که رتبه اول بین المللی را کسب کند بدون آزمون ، وارد دانشگاه سراسری خواهد شد .

گفتنی است سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نمازتا 26 مرداد ماه ادامه دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار