رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان جمی در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 اعلام شد

جم(پانا) - مدیر آموزش و پرورش جم از رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان جمی در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان جمی در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در نشست با مدیران متوسطه دوم شهرستان، اظهار کرد: رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان جمی در امتحانات خرداد ماه در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل، حاصل برنامه ریزی مطلوب مجموعه آموزش و پرورش و تلاش و پشتکار فرهنگیان شهرستان است.

وی افزود: با توجه به تجزیه و تحلیلی که از نتایج امتحانات خردادماه انجام شده است، عملکرد دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 به مراتب بهتر از سال گذشته بوده و در مجموع رشد مطلوبی نشان می دهد.

مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با وجود تعطیلی مدارس و آموزش از طریق فضای مجازی، عملکرد دانش آموزان شهرستان رضایت بخش است.

وی با قدردانی از تلاش های فرهنگیان شهرستان، گفت: شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، کار تدریس را سخت تر کرد و تلاش معلمان چندین برابر آموزش حضوری بود.

نیکخواه، عملکرد آموزش و پرورش شهرستان در زمینه کیفیت بخشی به امر آموزش و فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت رشد و پیشرفت وضعیت آموزشی و پرورشی در شهرستان مطلوب توصیف کرد.

وی تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات برای پیشبرد اهداف مجموعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش را لازم و ضروری دانست و خواستار تشکیل کارگروهی ویژه جهت بررسی دلایل رشد و افت تحصیلی در مدارس شد.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به افتخارات متعدد آموزش و پرورش در سطح استان و کشور گفت: تلاش و پشتکار فرهنگیان شهرستان موجب کسب افتخارات متعدد در سطوح استانی و کشوری شد.

نیکخواه با اشاره بر آمادگی لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی، همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان جهت بازگشایی مدارس، با مجموعه آموزش و پرورش ضروری است.

وی در پایان با تاکید بر همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، مشارکت دستگاه های اجرایی، شوراها و دهیاریها و مجموعه شرکت ها و شهرک های مسکونی با مدارس در زمینه اجرای مطلوب پروژه مهر خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار