شرکت بیش از 6 هزار و ششصد داوطلب گیلانی در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس سمپاد

رشت ( پانا) - رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان گیلان، گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد در پایه هفتم با شرکت 4 هزار و 192 دانش آموز و در پایه دهم با شرکت 2 هزار و 454 دانش آموز، روزهای 9 و 10 مرداد 99 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 6 هزار و ششصد داوطلب گیلانی در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس سمپاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، زهرا قلی پور درباره جزئیات این آزمون گفت: در پایه هفتم 4 هزار و 192 دانش آموز دختر و پسر روز پنج شنبه 9 مرداد در 33 حوزه امتحانی به رقابت می پردازند که از این تعداد 462 نفر پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: در امتحان ورودی پایه دهم نیز که با شرکت 2 هزار و 454 نفر در 22 حوزه روز جمعه 10 مرداد برگزار می شود، 315 نفر برای سال تحصیلی آینده برگزیده خواهند شد.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان استان گیلان افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کلیه حوزه های اجرا ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی حوزه های امتحانی، تب سنجی دانش آموزان و استفاده از ماسک و دستکش توسط مراقبان و داوطلبان آزمون هستند.
قلی پور بازکیاگوراب در ادامه درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: فرایند اعلام نتایج زمان‌بر است سعی می‌کنیم تا شهریور این کار را انجام دهیم اما این امر منوط به این است که کار در همه حوزه‌ها بدون مشکل پیش رود و شاهد اعلام نتیجه به‌موقع باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: اگر دانش‌آموزی کارتش را برای تاریخ اعلام‌ شده قبلی دریافت کرده است، آن کارت معتبر است و نیاز به گرفتن کارت جدید نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار