آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی از اول دهه ولایت

تهران (پانا) - معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی درباره وام ودیعه مسکن که از طریق سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود، گفت پرداخت وام 30 میلیارد تومان بلاعوض در دو مرحله و از اول دهه ولایت آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی از اول دهه ولایت

ذوالفقار یزدان مهر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد درباره وام ودیعه مسکن گفت:‌ با عنایتی که رئیس بنیاد مستضعفان داشتند و پیگیری رئیس سازمان بهزیستی خوشبختانه ۵ میلیارد وام به صورت قرض‌الحسنه و ۳۰ میلیارد به صورت بلاعوض در اختیار سازمان قرار داده شده است. در خصوص وام بلاعوض که شامل ۳۰ میلیارد تومان است بررسی‌ها انجام شده و شاخص‌ها تایید شده است که از اول دهه ولایت در دو مرحله پرداخت می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی همچنین درباره دریافت کمک‌ها و نذورات نقدی و غیرنقدی به مناسبت عید قربان گفت: مثل سال گذشته در خدمت شهروندان و افراد مومن و خداجو هستیم تا نذورات آنها را جمع آوری و به صورت مستقیم و متناسب با نیت آنها به دست جامعه هدف برسانیم. راه‌های ارتباطی که تنظیم شده است تا کمک‌های نقدی را با سامانه بانکی انجام دهیم، یکی از این راه‌ها سامانه بهزیستی به آدرس www.behzisti.ir، همچنین #۵*۵*۷۴۱*، #۹*۷*۷۳۳* و همچنین اپلیکیشن سکه، آپ، جیرینگ، کاپ است. همچنین پوسترهایی تهیه شده است تا در استان‌ها نصب شود و افراد از طریق آن بتوانند نذورات خود را پرداخت کنند.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما تجهیز و آماده سازی مراکز برای دریافت نذورات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و تفاوتی که امسال با سال قبل دارد، این است که در مراکز ذبح گوسفند نخواهیم داشت و دید و بازدیدها لغو شده است چراکه هم سالمندان و هم کودکان در معرض آلودگی به ویروس کرونا هستند و با دستور ستاد مباره با کرونا لغو شده است.

یزدان مهر تاکید کرد: خیران می‌توانند در مراکزی که مجوز ذبح دارند ذبح خود را انجام داده و لاشه را به مراکز ما تحویل دهند یا از طریق کمک‌های نقدی به ما کمک کنند. همچنین با سازمان حج و زیارت هماهنگی لازم صورت گرفته است تا با سهولت و تسهیل نذورات افراد خداجو را متناسب با نیت آنها به دست افراد برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار