امسال مراسم دسته‌های عزاداری محلات ششگانه در اردبیل برگزار نمی‌شود

اردبیل (پانا)- فرماندار اردبیل گفت: با هدف حفظ سلامتی جان مردم مراسم دسته‌های عزاداری محلات ششگانه امسال در اردبیل برگزار نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
امسال مراسم دسته‌های عزاداری محلات ششگانه در اردبیل برگزار نمی‌شود

مسعودامامی‌یگانه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های ماه محرم با در نظرگیری شرایط کرونایی در اردبیل گفت: با توجه به شرایط خاصی که امسال با آن روبه‌رو هستیم و اهمیت سلامتی مردم دسته‌جات عزاداری محلات ششگانه امسال در اردبیل برگزار نمی‌شود.

او با اشاره به این که برگزاری برنامه‌های ماه محرم در اردبیل زبانزد عام و خاص است افزود: با توجه به این که مسئله برگزاری مراسم‌های عزاداری باید در شأن امام حسین(ع) و یارانش باشد باید به همین منظور امسال نیز برنامه‌های باشکوه سال گذشته را با شرایط و رعایت موازین مربوطه داشته باشیم.

فرماندار اردبیل با اشاره به این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل اولویت اساسی است تصریح کرد: برنامه شهادت مسلم‌بن عقیل با حضور حدأقل مردم برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

امامی‌یگانه تصریح کرد: امسال پخش نذری و قربانی نیز به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا نخواهیم داشت و اهمیت و جدیت ما بر این است که مراسم‌های به صورت باشکوه و منظم برگزار شود و فرصتی برای شیوع این بیماری به وجود نیاید.

او بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری تمامی برنامه‌های ماه محرم با دستگاه‌های اجرایی مربوطه در دستور کار است و در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در راستای برگزاری باشکوه و منظم عزاداری‌ها و دسته‌جات دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار