اختصاص "ستاره ملی روابط عمومی ایران" به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران

تهران (پانا) - جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران امروز به صورت مجازی و با حضور کلیه دست اندرکاران تبلیغات و روابط عمومی به منظور تقدیر از ستاره های روابط عمومی سال 1398 و معرفی برترین آثار تبلیغات ایران در سال گذشته و بررسی مسائل تبلیغات و روابط عمومی در کشور برگزار شد. در آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی و جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، نشان ستاره ملی هفتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص "ستاره ملی روابط عمومی ایران" به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در این جشنواره که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی دولتی و خصوصی، کارشناسان روابط عمومی و اساتید دانشگاهی برگزار شد، روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف برگزیده شدند.

مسعود ثقفی؛ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تندیس ستاره ملی روابط عمومی را با توجه به کسب ارزش های ارتباطی و مردمی روابط عمومی در عرصه های مختلف و احراز شایستگی های لازم برای اطلاق این عنوان از مسئولان برگزاری این جشنواره دریافت کرد.

در این مراسم ثقفی کسب این افتخار بزرگ را مرهون تلاش های همکاران خود در روابط عمومی اداره کل و مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران و حمایت های مدیرکل و مدیران مناطق دانست و اظهارداشت: طی سال های مسئولیت در روابط عمومی شهر تهران همه تلاش خود را به عمل آورده ام که ادامه مردم باشم در حاکمیت و نه ادامه حاکمیت در مردم.

وی افزود: به همه همکاران پرتلاش و ارزشمند خودم در روابط عمومی اداره کل و مناطق، کسب این افتخار را که متعلق به همه آنها می باشد تبریک می گویم و ان شالله همچنان روابط عمومی ها در مناطق از حمایت ویژه مدیران مناطق بهره مند باشند.

در این رویداد، هوشمند سفیدی، دبیر جشنواره اظهارداشت: گرچه غلبه کامل بر کرونا در گرو تولید و کاربرد واکسن بیولوژیک است، لیکن موثرترین و عمده ترین واکنش برای غلبه بر کرونا، واکنش ارتباطی - اجتماعی و در واقع تعامل با افکارعمومی است.

رئیس جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران در مراسم افتتاحیه این جشنواره که به شکل مجازی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق گفت: تبلیغات، روابط عمومی، رسانه و مدیریت کاربرد خردمندانه آنها، این قابلیت را دارند که اسباب تعامل با افکارعمومی را فراهم آورند و به نظر می رسد در مواجهه با کرونا باید از این ظرفیت ها، استفاده کامل و بهتری کرد.

او با اشاره به الگوی حل مسئله بر پایه آگاهی و شناخت تأیید کرد: تنها در زمانی مردم به مشارکت کامل در مبارزه علیه کرونا خواهند پیوست که اولاً شناخت و آگاهی آنان از مشکل و مسئله در حد زیاد باشد، ثانیاً محدودیت و مانعی برای مشارکت نداشته باشند و ثالثاً از منافع مشارکت در این کارزار، آگاهی کافی داشته باشند، تنها در این صورت است که علاوه بر کسب آگاهی درباره کرونا، به پردازش اطلاعات دریافتی و ایجاد رابطه بین مسئله و منافع خود که همانا حفظ سلامتی است، روی خواهند آورد، بنابراین باید آگاهی کیفی و مناسب با نیاز مردم با استفاده از همه رسانه ها و در قالب کمپین 360 درجه ارائه شود.

وی به ضرورت توسعه صنعت ارتباطات اعم از تبلیغات و روابط عمومی اشاره کرد و آن را در مقابله با تحریم ها، توسعه صادرات، تعامل مناسب با افکارعمومی و توسعه آگاهی های عمومی مهم ارزیابی کرد و گفت: خلاقیت، روح تبلیغات است.

هوشمند سفیدی آینده روابط عمومی را بی بدیل دانست و تأکید کرد: در حالی که جهان وارد "روابط عمومی 4" می شود، ما در "روابط عمومی 2" متوقف شده ایم، لذا روابط عمومی برای پشتیبانی از برنامه های اجرایی کشور، نیازمند "جهش توسعه" است.

او در پایان مسئولیت روابط عمومی را در دوره فراپسامدرنیته، تأکید بر راهبرد "ما یکی هستیم و باید با هم ساختن را انتخاب کنیم" و یا به عبارتی "سرنوشت مشترک انسان امروز" دانست و گفت: این ظرفیت در ذات و جوهره روابط عمومی وجود دارد باید با بالفعل کردن آن، روابط عمومی را به رسمیت شناخت و تخصص را بر آن حاکم کرد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و دکتر جهانپور مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار