کمسیون تخصصی سازمان دانش آموزی منطقه17 برگزار شد

تهران (پانا) - کمیسیون تخصصی سازمان دانش آموزی منطقه 17، باحضور طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی و مربیان پیشکسوت منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کمسیون تخصصی سازمان دانش آموزی منطقه17 برگزار شد

پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه ازحسینی صفا به جهت تشکیل اولین جلسه کمسیون تخصصی سازمان دانش آموزی قدردانی کرد و گفت: نقش مهم هم اندیشی و مشورت در ارائه راهبردهای کلان و جزئی امور تربیتی همانند دیگر ارکان تعلیم و تربیت همیشه ماندگار و متعالی است. در تشکیل کارگروهها با توجه به علاقه مندی اعضا و تجربیات ارزشمند گذشته آنها می توان راهکارهای موثری در توانمند سازی مربیان پیشتاز در منطقه عملیاتی کرد.در ادامه وی خواستار تداوم این جلسات شد.
در ادامه نشست حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آمپزی منطقه17گفت: سازمان دانش آموزی توانمندی های نهفته ای دارد که باید به آن توجه شود.معاونت پرورشی منطقه می تواند با حمایتهای خود از سازمان دانش آموزی، این نهاد را با آموزشهای نوین توسط مربیان خبره تشکیلاتی به عنوان یک نهاد پویا و ارزشمند معرفی کند.
وی درادامه با اشاره به گستردگی ساختار دانش آموزی گفت: ارتباط معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی را بسیار خوب ارزیابی می شود و با توجه به اینکه نیروی جوان و کارآمد در این حوزه بسیار می باشند، باحضور مربیان در ضمن خدمتها و آموزشهای عملیاتی آنها میتوان گامهای بلندی در جهت توانمند سازی دیگر مربیان منطقه برداشت.
وی افزود: با توجه به شرایط موجود، از طرف سازمان دانش آموزی شهر تهران برنامه ای جامع در خصوص تولید محتوای مجازی در شبکه شاد به مناطق ارسال شده است. در این راستا مدیر سازمان دانش آموزی منطقه با هدف بهینه سازی و کیفیت بخشی تولید محتوای مجازی جلسات هماهنگی بین مربیان پیشتاز پیشکسوت برگزار کرد، تا از تجربیات ارزشمند آنها در این زمینه بهره مند شویم. امیدواریم نتایج ارزنده در تغییر نگرش ، رویکرد و کارکردهای سازمان دانش آموزی منطقه ایجاد شود و بیش از همه دانش‌آموزان از این نتایج بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار