احراز صلاحیت فنی سازندگان مسکن ملی در استان ضروری است

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل اعلام کرد احراز صلاحیت فنی سازندگان مسکن ملی در استان ضروری است و این موضوع در اولویت واگذاری واحدها برای احداث است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
احراز صلاحیت فنی سازندگان مسکن ملی در استان ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای مسکن استان تصریح کرد: تعاونی هایی که متقاضی ساخت واحدهای مسکن ملی هستند، صلاحیت فنی آن ها بررسی می شود.

او با اشاره به مشارکت نظام مهندسی و چند نهاد فعال استان در احداث واحدهای مسکن ملی، داشتن تخصص و بنیه مالی در تسریع در آغاز اجرای این واحدها را با اهمیت دانست.

استاندار اردبیل بر تسریع در تهیه نقشه اجرای واحدها توسط نهادها و سازمان های مجری تاکید کرد و افزود: لازم است این نقشه ها تا پایان ماه جاری تهیه و از ماه آینده عملیات اجرا شروع شود.

بهنام جو از تلاش برای تامین اعتبارات لازم برای انتقال خط لوله آب و فاضلاب به شهرک های مد نظر برای احداث واحدهای مسکن ملی خبر داد و انتقال این خدمات را به این مناطق ضروری دانست.

او در ادامه به انعقاد تفاهم نامه بنیاد شهید کشور با وزارت راه گفت: بر اساس این تفاهم نامه برای هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در سطح استان مسکن احداث می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: لازم است نیازمندی های ایثارگران و خانواده شهدا در شهرستان ها احصا شده و واحدهای تفکیکی این سهمیه برای هر شهرستان مشخص شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه از ثبت نام ۹۸۵ نفر در این طرح در استان خبر داد و گفت: ۲۹۵ مورد از این تعداد در سامانه مدارک خود را تکمیل کرده اند و ۱۷۳ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

فرهاد سبحانی افزود: از این تعداد بیشترین متقاضیان از خلخال و پارس اباد هستند و زمین مورد نیاز برای این تعداد واحد تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار