آغاز نام‌نویسی تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی ودیعه مسکن در لرستان

لرستان (پانا)- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد نام‌نویسی دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده که این رقم در استان ۱۵ میلیون تومان است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نام‌نویسی تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی ودیعه مسکن در لرستان

به گزارش ایرنا، رضا خالقی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارم مرداد نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی، جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال شهروندان، ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

خالقی تاکید کرد: شماره تلفن همراه برای ارسال پیامک باید به نام فرد متقاضی باشد و زمان تکمیل اطلاعات، پرداخت تسهیلات و وثایق لازم برای اخذ وام از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به ادرس www. Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه مبلغ این تسهیلات در استان ۱۵ میلیون تومان است، تصریح کرد: مهلت ثبت نام ساعت ۲۴ روز پنجشنبه نهم مرداد به اتمام خواهد رسید.

خالقی اضافه کرد: تسهیلات بانکی این طرح از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است.

وی افزود: تسهیلات مذکور با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌ شود و در دوره قرارداد تنها سود تسهیلات از سوی مستاجرین پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

وی بیان کرد: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا برای دریافت این تسهیلات الزامی است و متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کدرهگیری باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، کارگران و حقوق بگیران ثابت، با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های ۵ نفره و بیشتر، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره )، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار