53درصد از جمعت استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند

زنجان (پانا) - مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد بیش از 53درصد از جمعت استان تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
53درصد از جمعت استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان، مسعود علیاری در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح فعالیتهای این سازمان در حوزه های مختلف اعلام کرد: در حال حاضر حدود 53درصد از جمعت استان تحت پوشش خدمات این سازمان بوده و از خدمات این سازمان از قبل تولد تا بعد از فوت برخوردار می شود و در حال حاضر نیز 45 نوع از این خدمات به صورت غیر حضوری به بیمه شدگان ارائه می شود.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات غیر حضوری، مخصوصا در شرایط کنونی و مقابله با شیوع کرونا اهمیت ویژه ای داشته و به قطع زنجیره سرایت بیماری کمک می کند.

وی در خصوص خدمات سازمان در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران اعلام کرد: ارائه خدمات به این عزیزان همواره جزء دغدغه های سازمان بوده و در این راستا پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه نیز در تیر ماه جاری در حال پرداخت است و هم اکنون تعداد 48 هزار نفر در سطح استان مستمری بگیر بهره مند از خدمات سازمان هستند.

علیاری در خصوص پیگیری وصول مطالبات تامین اجتماعی از دستگاه های مختلف عنوان کرد: واگذاری سهام 9 شرکت دولتی در ازای بدهی دولت به سازمان در حال انجام است و در حال حاضر طلب سازمان از دولت در سطح کشور 320 هزار میلیارد تومان است که در استان زنجان این مبلغ 300 میلیارد تومان است.

وی در پایان بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در تمامی زمینه های مرتبط با سازمانهای مربوطه تعامل و همکاری داشته و در حال حاضر نیز در خصوص مقابله با کرونا و اقدامات پیشگیرانه و همچنین درمان بیماران کرونایی، با دانشگاه علوم پزشکی استان نیز همکاریهای خوبی را به انجام رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار