در بازدید از پارک علم و فناوری عنوان شد؛

استاندار : شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند

سودآوری شرکت های دانش بنیان در گرو توجه به برند سازی و بازاریابی محصولات است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان و فن آور ظرفیت های ویژه ای برای توسعه استان دارند گفت: این شرکت ها برای سودآوری و تولید انبوه باید به برند سازی و بازاریابی محصولات از طریق شرکت های متخصص در این زمینه اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار : شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری به همراه جمعی از مدیران پس از بازدید از پارک علم و فناوری در نشست با شرکت های مستقر در این پارک تصریح کرد: تقویت همکاری دانشگاه ها با این مجموعه و نیز بخش خصوصی جهت حمایت از تولیدات و راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در شکوفایی اقتصادی این مجموعه علمی_ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: دستگاه های اجرائی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فن آور باید محصولات تولیدی این شرکت ها را متناسب با نیاز و فعالیت شان خریداری کنند. شایسته نیست وقتی جوانان این خطه در عرصه علم و اقتصاد دست به تولید محصولات ویژه ای می زنند دستگاه های اجرایی از سایر استانها آن محصول را خریداری کنند.

شهریاری توجه جهاد کشاورزی به ترویج محصولات دانش بنیان برای کشاورزان جهت رهایی از کشت سنتی و افزایش بهره وری را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش خصوصی برای بهره مندی از توان جوانان نخبه می تواند با سرمایه گذاری در صندوق پژوهش و فناوری از توان علمی و فنی آنان در توسعه اقتصادی بهره ببرند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ساختمان مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری از پیشرفت خوبی برخودار است تصریح کرد: اعتبارات لازم جهت بهره برداری از این مرکز در هفته دولت را استانداری می پردازد.

در این نشست برخی مدیران شرکت های مستقر در پارک مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که مقام عالی استان دستورات لازم جهت حل آنها را صادر نمود.

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران کل حوزه و روابط عمومی، تحول اداری و جذب سرمایه گذاری نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار