در ارزیابی های اولیه کشوری مشخص شد:

پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم "جشنواره تابستان شاد" را دارند

یاسوج (پانا) -کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، در ارزیابی های اولیه کشوری مشخص شده است دانش آموزان و مربیان پیشتاز استان با مشارکت گسترده در جشنواره تابستان شاد رتبه سوم کشوری را دارند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  رتبه سوم "جشنواره تابستان شاد" را دارند

فاطمه نجات بخش در گفت و گو با پانا ، آموزش و پرورش را یکی از نهادهای اصلی جامعه بیان کرد که تحت تاثیر ویروس کرونا دچار تحول و دگرگونی شده است.

او افزود: در این میان سازمان دانش‌آموزی که ماموریت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تربیت اجتماعی آنها را به صورت مستقیم و چهره به چهره به عهده داشته است بیشتر از سایر بخش های آموزش و پرورش ها دچار تغییر گردید .

عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور اظهار کرد: سازمان دانش آموزی این تغییرات را به فرصتی تبدیل ساخت تا بتواند با طراحی برنامه‌ها و جشنواره‌های گوناگون فضای تعاملی را با دانش آموزان و مربیان و اولیا حفظ نماید .

نجات بخش یکی از این اقدامات سازمان دانش آموزی را که موجب رضایت مخاطبین گردیده "جشنواره مهارت‌های اجتماعی تابستان شاد" بیان کرد و گفت: این جشنواره با هدف نهادینه سازی مشارکت دانش آموزان اولیاء، مربیان و دانش آموزان در بستر شبکه شاد طراحی شده است و از آثار مثبت می توان به خود یادگیری دانش آموزان، مشارکت فعال دانش آموزان و مربیان، تسهیل در فرآیند یادگیری و شناسای استعدادهای برتر اشاره کرد.

کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی افزود: جشنواره تابستان شاد در دو بخش دانش آموزان و مربیان در چهار محور مهارت های اجتماعی با 20 موضوع ، مهارت های تشکیلاتی با ۲۵ موضوع ، خبرنگاری با 3 موضوع و مجری گری با 2 موضوع در شبکه شاد در حال اجراست.

نجات بخش در مورد نحوه شرکت دانش آموزان و مربیان در این جشنواره گفت: مربیان و دانش آموزان باید در موضوعات یاد شده فیلم آموزشی تولید کنند، حداکثر زمان فیلم های تولیدی، صد ثانیه می باشد که می تواند در قالب کارگاه آموزشی، انیمیشن، مستند آموزشی، موشن گرافی و یا ترکیبی تولید شود.

او بیان کرد:محتوای تولید شده بعد از جمع آوری، مورد بررسی قرار گرفته و پس از ارزیابی در سطح مناطق و استان، آثار منتخب برای بارگذاری در سامانه شاد به دبیرخانه کشوری ارسال می شود.

عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه جشنواره تابستان شاد از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، افزود: استان ما با مشارکت گسترده مربیان و دانش آموزان در تولید محتوا ای جشنواره تاکنون توانسته است در ارزیابی اولیه رتبه سوم را در سطح کشور کسب نماید .

تجلیل از دانش آموزان و مربیان پیشتاز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش

نجات بخش جشنواره فوق را یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین جشنواره های آموزش پرورش دانست و گفت: در خصوص اهمیت این جشنواره همین بس که تاکنون بیش از 300 اثر از سوی دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز شهرستانها و مناطق به دبیرخانه استانی ارسال گردیده است که پس از پایش ۲۵۰ اثر را به دبیرخانه های 9 گانه کشوری ارسال کرده ایم.

او اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی مصوب شد از دانش آموزان و مربیانی که بهترین محتوای آموزشی را تهیه نموده اند به صورت نمادین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و مدیر سازمان دانش آموزی تجلیل شود.

عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور تاکید کرد: تمامی مربیان و دانش آموزان اعضای تشکیلات پیشتازان اپلیکیشن شبکه شاد را نصب کنند و در این شبکه عضو کانال سازمان دانش آموزی شوند و زمینه ای فراهم شود تا اولیاء نیز در این شبکه حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار