معاون پرورشی و فرهنگی هرمزگان:

هرمزگان درحال مهیا شدن برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در فضای مجازی

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروزش هرمزگان عنوان کرد هرمزگان مهیای برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان درحال مهیا شدن برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در فضای مجازی

احمد مهرانی پیش از ظهر امروز به پانا گفت: یکی از اهداف ارزشمند سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش آماده سازی دانش آموزان جهت ورود به زندگی اجتماعی و کسب انواع مهارت ها در جامعه است.

وی مجلس دانش آموزی را جایگاهی دانست که در آن دانش آموزان به خودباوری، اعتماد به نفس و تقویت انگیزه به کارهای اجتماعی در آنان ایجاد می شود و این حس خود باوری موجب موفقیت در آینده شغلی و زندگی فردی دانش آموزان می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی ادامه داد: انتخابات مجلس دانش آموزی در استان هرمزگان در تاریخ ۱۵ مردادماه ۹۹ بصورت مجازی همزمان با تعدادی از استان های کشور برگزار می شود که خوشبختانه استان به این آمادگی رسیده و اقدامات لازم از جمله توجیه مسئولین و رابطین سازمان دانش آموزی سراسر استان ، آموزش دانش آموزان داوطلب در فضای مجازی ، برنامه ریزی جهت تشکیل ستاد انتخابات و نشست های لازم با رئیس سازمان دانش آموزی استان صورت گرفته و برابر جدول زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان، کلیه تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

وی در ادامه از کلیه روسا و معاونین پرورشی شهرستان ها و مناطق استان خواست تا ضمن مساعدت و همکاری لازم در هرچه بهتر برگزار کردن این انتخابات مسئولین سازمان دانش آموزی خود را همراهی کنند.

مهرانی در پایان اظهار امیدواری کرد: این انتخابات با رعایت تمامی مقررات و در فضای شفاف با نظارت کامل برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار