جلسه شورای راهبری کیفیت بخشی به آموزش در کلاس های چندپایه برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه شورای راهبری کیفیت بخشی به آموزش در کلاس های چندپایه با حضور مسئولین آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای راهبری کیفیت بخشی به آموزش در کلاس های چندپایه  برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در سی و یکمین روز از تیر ماه 1399، شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در جلسه شورای راهبری کیفیت بخشی به آموزش در کلاس های چندپایه، در سخنانی ضمن برشمردن دلایل به وجود آمدن کلاس های چند پایه بیان کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی، افزایش پوشش تحصیلی و دسترسی کامل دانش آموزان ابتدایی به آموزش پایه، کلاس های چند پایه تشکیل می شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به مستندات بالادستی، بر تأمین و بسط عدالت، فرصت های تعلیم و تربیت با کیفیت مناسب و توانمندسازی دانش آموزان ساکن در مناطق محروم، روستاها، عشایر کوچ نشین دو زبانه تأکید کرده و تصریح کرد: با توجه به این که 2/1 درصد دانش آموزان استان در کلاس های چندپایه مشغول به تحصیل هستند، استقرار راهبران آموزشی و تربیتی در کلاس های چندپایه امری قابل تقدیر است.

جوانی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده جهت کیفیت‌بخشی به کلاس‌های چند پایه و بیان انتظارات خود از شورای راهبری بیان کرد: باید توجه داشت که برخی دانش‌آموزان از طریق کلاس های چندپایه می توانند ضعف‌ها را به قدرت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار