تعیین اعضای ناظر مجلس در نهادهای مختلف کشور

تهران (پانا) - نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر مجلس در سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور را تعیین کردند.

کد مطلب: ۱۱۰۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تعیین اعضای ناظر مجلس در نهادهای مختلف کشور

در جلسه علنی امروز با 124 رأی نمایندگان، پرویز اوسطی نماینده قروه به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی آب انتخاب شد.

همچنین عبدالحسین روح الامینی با 115 رای و ملک فاضلی با 106 رای به عنوان نمایندگان ناظر بر شورای عالی نظام پزشکی انتخابات شدند. برای این انتخابات 208 رای اخذ شده است.

در ادامه نمایندگان فاطمه محمدبیگی را با 137 رأی و علی اصغر باقرزاده را با 104 از مجموع 201 رأی اخذ شده در جلسه به عنوان اعضای ناظر در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات انتخاب کردند.

همچنین سمیه رفیعی، نمانیده تهران با 145 رأی به عنوان نماینده ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست انتخاب شد.

نمایندگان در ادامه مصطفی نخعی را با 143 رأی از مجموع 184 رأی اخذ شده در جلسه به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی انتخاب کردند.

شهباز حسن پور بیگلری با 159 رأی و سمیه محمودی با 147 رأی هم به عنوان نمایندگان ناظر مجلس در هیات عالی نظارت قانون نظام صنفی کشور انتخاب شدند.

غلامرضا شریعتی با 136 رأی و قدرت‌الله حمزه شهمیرزادی هم با 121 رأی در شورای عالی مدیریت بحران کشور انتخاب شدند.

نمایندگان همچنین ابراهیم عزیزی را با 115 رأی و عباس کردلو را با 104 رأی از مجموع 195 رأی اخذ شده در این جلسه به عنوان نمایندگان عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین انتخاب کردند.

نمایندگان به عادل نجف زاده با 166 رأی از مجموع 181 رأی اخذ شده نیز به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی هماهنگی ترافیک رای دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی عباس مقتدایی را با 99 رأی و محسن علیزاده را با 96 رأی از مجموع 189 آراء اخذ شده به عنوان عضو ناظر مجلس در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین انتخاب کردند.

نمایندگان در پایان فاطمه مقصودی را با 142، ابوالفضل ابوترابی را با 103 رأی، محمود عباس زاده مشکینی را با 72 رأی و علی اصغر خانی را با 135 رأی از مجموع 199 رأی اخذ شده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور انتخاب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار