تولید محتوای آموزشی خود آموز ویژه دانش‌آموزان محروم از اینترنت

شیراز(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش فارس تولید محتوای آموزشی به صورت خود آموز، بویژه برای دانش آموزانی که به فضای مجازی و اینترنت دسترسی ندارند را از اولویت‌های خود برشمرد و گفت این محتوا به نحوی تهیه می‌شود که دانش‌آموزان در صورت عدم تشکیل کلاس درس و دسترسی نداشتن به معلمان خود، به سادگی محتوای کتاب را فراگیرند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزشی خود آموز ویژه دانش‌آموزان محروم از اینترنت

فرهاد اسماعیلی در جلسه هم اندیشی کمیته تولید محتوای آموزش ابتدایی فارس ادامه داد: این محتوا باید به گونه ای باشد که در صورت عدم تشکیل کلاس درس و عدم دسترسی دانش آموزان به معلمان خود، به صورت خود آموز و به سادگی محتوای کتاب را فراگیرند.
او افزود: تولید درسنامه برای دانش‌آموزان جامعه هدف، در راستای عدالت آموزشی است و تلاش برای دانش‌آموزان مناطق محروم جهادی مقدس است.
اسماعیلی ضمن تاکید بر لزوم تهیه دستورالعمل جامع برای تهیه محتوای آموزشی توسط این کارگروه، اضافه کرد: لازم است این دستورالعمل پس از تهیه به تمام مدارس سراسر استان ارسال شود تا بر اساس آن همه همکاران علاقمند و توانمند بتوانند در تولید محتوای آموزشی مشارکت داشته باشند.
اسماعیلی همچنین از اعضای کارگروه تولید محتوای آموزشی آموزش و پرورش فارس خواست تا با توجه به این دستورالعمل ،برای سه ماهه اول سال تحصیلی جدید محتوای آموزشی مناسب تولید کنند تا سایر همکاران نیز با الگوبرداری از آن بتوانند برای آموزشگاه خود محتوای مناسب آموزشی تولید کنند.
این کمیته در گام نخست در حال تهیه درسنامه‌های خودآموز برای دانش‌آموزانی است که هیچگونه دسترسی به راه‌های ارتباط الکترونیکی و اینترنت ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار