قربانیان کرونا در فارس به ۳۵۰ نفر رسید

افزایش آمار بررسی تست کرونا در استان فارس به ۱۹۶هزار و ۵۹۶

شیراز(پانا)-در آخرین آمار مربوط به وضعیت کروناویروس در فارس، شمار جانباختگان در اثر کروناویروس، به ۳۵۰ مورد رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
قربانیان کرونا در فارس به ۳۵۰ نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه با حضور در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تببین آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، از افزایش آمار بررسی تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان فارس به ۱۹۶هزار و ۵۹۶ مورد خبر داد.

علی اکبری با هشدار به مردم استان فارس، افزود: آمار ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۲۶هزار و ۷۴۰ مورد رسیده است.

اکبری اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که در ۴۸ ساعت گذشته، آمار جان باختگان به ۳۱ نفر رسیده است.

او همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان فارس را نیز از ابتدا تاکنون ۲۲ هزار و ۶۳۰ نفر اعلام کرد.

او ادامه داد: هم اکنون هزار و ۲۲۸ بیمار مشکوک و دارای علامت در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های سطح استان فارس بستری هستند که از این تعداد، ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه همدلی مردم با رعایت اصول بهداشتی موجب کاهش مبتلایان در استان فارس می‌شود، توصیه کرد: همه باید با زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، از انتشار این ویروس در جامعه جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار